Selin17 saglik ocaginda kan tahlili yaptirip karaciger enzimlerine baktirmani tavsiye ederim. Benimde karin agrim vardi enzimlerim yuksek cikti. Tum saglik ocaklari senin gebeligini takip etmek zorunda zaten ayda bir tahlil yaptirip kendi doktoruna sonucu gosterebilirsin.