36 +3 gunlük hamileyim ama bebegimin gelişimi 33+4 gunle uyumlu doktorum perşembe gun sezaryana almak istiyor başına böyle birşey gelen var mı çok endişelerim var kuvezde kalacak mı kac gun kalacak yada doktoru dinlemeyip 38 haftaya kadar beklesem mi