Ese_64 İsime bakmadım kusura bakma😊 Netten bakmayla olmaz canım bu birazda kişisel görüs aslında bak sana örnek vereyim benim beyin ameliyatıyla ilgili bir durumum vardı ameliyata karar vermeden önce hacettepede bir doktora gitmistim benjm bayılmalarım vardı doktor bana senin hastalıgın neyki dedi bayıl bayıl dur dedi hic ilgilenmedi bile cok sinir olmustum sayfasına girip yazacaktım sonra ordaki yorumlara baktım doktoru cok begenen memnun kalanlarda vardı başkalarını etkilemek istemedim yorumlara bakıp karar verme nereye gidersen git doktor icine sindigi zaman devam et sinmezse devam etme