Kizlar ilk hamileligim oyuzden bilemiyorum bugün 38+1 günlük hamileyim sabahtan kontrolum vardı net ye girdim hiç sancım yoktu tansiyonum suyum hepsi gayet iyiydi ama eve geldiğim den beri bir anda bebek kasiliyir ve karnım taş kesiliyor sanki adet ağrısı gibi kasıklarım agriyo 1 2 dk sürüyor bu ağrı sonra belirli aralıktan sonra yine kasiliyorum aniden sancimin gelmesi durumu olabilirmi acaba sabahtan bisiy yoktu nst de çünkü bu sancı mi oluyor