Mkelebek SeHer1909 bilmiyorumki agirmi gelir kullanan varmi acaba hindistan cev yagi. Sampuanida vucuduna kullanacaksin yani mantikli tabi
Mkelebek Kkaya0153 set halinde bende soylemistim ama trendyol sagolsun 1 ay oldu yollamaadi. Sonra dun siparisim geldi bide baktim sac sakal aleti yollamislar deliye dondum.. yine arastirip alayim bari dedim. Siz kaca soylediniz seti
RuzgarsMommy Mkelebek Aaaa salaklar yaa :/ Ben hepsiburada . Com.dan aldim çantaları seti 250 tl ye geldi
Kkaya0153 Mkelebek Canim ben bebek yağıyla pişik kremini hepsiburadadan aldim daha uygundu yağ ve krem 77 tl ye falan geldi. Sac ve vucut şampuanını da trendyoldan söyledim orada 80 tl idi en uygunu. Set halinde alınca daha pahalıya geliyor mustela
Mkelebek Pankek hakiki bile olsa sabunlar cildi cok kurutuyor. Bebisler icin uretilen sabun varmi bilmiyorum ama
Dozturkgol Sermhiante bebeginiz eger yazin dogacaksa bebeyagi agir geliyor cilt hemen emmiyor yazin losyon oneriliyor Ben ogle kullandim ilk bebegimde temmuzda dogdu yazin daha sik dus aldiriliyor kisin yine bebeyagi kullanabilirsiniz
Urul_yildiz Arinna normal set pişik kremi sampuan losyon yazıyo ama losyonu anlamamıstım bebek yagı almama gerek yok ozmn demi
Arinna Urul_yildiz ayrıca almana gerek yok setin içinde 4 tane olması lazım. Pişik kremi şampuan losyon birde vücut kremi
Pandabekleyenanne Busra221 e bebekte var 40 lira ya da 50 lira olması lazımdı 5aydır kullanıyorum daha yarıya yeni geldi
Mkelebek Kkaya0153 bende baktim simdi mustela 500gr. Trendyolda 80 tl. Hepsi buradada 67 tlye buldum aksama siparis veririm. Losyon alicam bide pisik kremi desitin almaya karar verdim kullanici yorumlari cok iyi. Hem daha uygun hem icerigi temiz
Dozturkgol Sermhiante benim ikinci bebegimde agustos Sonu gelicek nasipse yine ayni sekilde kullanmayi dusunuyorum
askinsy Bunca zaman boşuna hepsine ayrı ayrı para verip almışım minoris nemlendiriciyi buldum aldım tek üründe hem losyon hem yağ etkisi var ama öyle yağlı bırakmıyor ben masaj yaparak kullanıyorum rahatlatıyor anında uykuya dalıyo
kadercevdet33 Bunca zaman boşuna hepsine ayrı ayrı para verip almışım minoris nemlendiriciyi buldum aldım tek üründe hem losyon hem yağ etkisi var ama öyle yağlı bırakmıyor ben masaj yaparak kullanıyorum rahatlatıyor anında uykuya dalıyo