Sinemisdemirag Kızlar yumurta , süt ve yoğurt asla yiyemiyorum kokusuna bile tahammül edemiyorum . Bunları farklı bir şekilde nasıl tüketebilirim.
Gulgulcan Sinemisdemirag sut ve yoğurdu tatlandırıp bal yada reçelle yiyip içebilirsin ama yumurta adını bile söylerken tiksiniyorum gormek bile istemiyorum
Dumannn Sinemisdemirag meyveli yogurt veya meyveli sutte de durum ayni mi? Besamel soslu yemekler yapabilirsin. Bende tam tersi bayiliyorum sut harici tabi. Onu da besamelli yemeklerle hallediyotjm. Bide kalsiyum hapi kullaniyrum🥰
MucizeBeklerken Sinemisdemirag bende öyleydim canım kendimi zorlasam da yumurta yiyemedim süt de çok zorlandım ama 2. Trimestere geçince rahatladım herşeyi yiyorum artık şükürler olsun sende başlardasın galiba ondan öyle oluyor
Sinemisdemirag Gulgulcan aynen hele haşlanmış asla bakamıyorum bile . Şekerim de sınırda denesem mi acaba
Sinemisdemirag Arinna denedim sütten hala koku geliyor inek kokuyor resmen ya 😂 bu tarz şeyleri vitamin ilaçlardan alabilir miyim acaba doktora sormam lazım kesin
Sinemisdemirag Arinna benim doktor 12.haftadan sonra bana vitamin verecek miş genelde bu zamandan sonra mı kullanılır ilk gebeliğim canım -
Arinna Sinemisdemirag 5 haftalıkken başlamıştım canım sonra ikinci dönemde arttı. Son dönemde magnezyum eklemişti. Tahlil yapmıştır eksiklik görmemiştir öyle demiştir. Ama doktor be veriyorsa tabi doktoruna güveniyorsan iyiyse ne verirse iç. Ben kontrole gitmiştim. Doktor içerde bağırıyordu ilk kez öyle gördüm doktorumu. İçeriden kadın ağlayarak çoktu. Gittim sordum noldu? Benim verdiğim hiçbir ilacı kullanmamış dedi çocukta sorun var şimdi dedi. Çocuğun günahına girdi dedi
emine-lina Sinemisdemirag Zorla kendini bebeğin için. Çünkü protein alabileceğin en yüksek gıdalar. Bebek gelişimi için çok önemli. Yoğurdun içine meyve doğra yumurtanın üstünede baharat dök kokusunu alma 😁 süt soğuk daha çok kokuyor sanki biraz ısıtıp içinede kakao koyup içmeyi dene. Bunları bi haptan alamazsın çünkü 12.haftadan sonra folikasit bırakılıp kan ilacı ve vitamin ve minarel içeren takviye başlanıyor. Zaten 3 ay kanından beslendi şimdi damak gelişimleri tamamlanıyor artık yediklerimizin tadına bakıyorlar 😊
bebegim_28 Sinemisdemirag ilk başlarda bende yoğurda karşı öyleydim cacık yapıyordum naneli şekilde tüketiyordum sütün içine de gevrek katarak yiyorum hala öyle tüketiyorum sütü
Mrvee35 18 yıldır yumurta asla yiyemiyorum 29. Haftalık gebeyim doktorum tamam dedi ısrar etmedi bebeğimde bende sağlıklıyız çok şükür başka şeylerden vitamini al