9 Nisan pazartesi günü kiloma baktığımda 68.1 çıktım..1 gün önce tartıldığımda 69.6 idim.. Karşı komşumun bi kaç gün önce kendi doğumunda su sızıntısı olduğunu ve farketmediğini söylemişti.. Hergün tartıl kilonda azalma varsa git doktora demişti.. Bende 1.5 kilo farkı görünce hemen doktorumu aradım.. Doktorum tam idrar tahlili istedi.. Evime yakın bi tıp merkezine gittim yaptırdım protein eser çıktı.. Sonuçlar çıkana kadar doktorum da hastaneden çıkmıştı.. Aradım hemen ulaşmalarını Ne yapmam gerektiğini nöbetçi doktorun değil kendi doktorumun söylemesini istedim.. Doktorum tansiyon takibi yapmamı 14 olduğu takdirde hastaneye gitmemi ve nöbetçi doktoru da bilgilendireceğini söyledi.. Gece 12 ye kadar tansiyonum normal çıktı.. Tam yatacakken elim ayağımın titrediğini hissettim ve tansiyonum 14-9 çıktı.. 10 dk bekledim bi daha ölçtük 14-10 çıktı hastaneyi aradık gelin yatışınız verilecek dedi.. Gittik kan tahlili idrar tahlili yapıldı.. Tansiyonum 15 e çıkmıştı.. Protein +2 olmuştu.. Neyse ki daha sonra tansiyonum 12 ile 13 arasında gidip geldi yükselmedi.. Sabah doktorum geldi tansiyonum normal olduğu için normal doğumu deneyeceğini söyledi.. Saat 11 den 16.30’a kadar suni sancı verildi.. Ama açılmam 2 cm i geçmedi.. Doktorum daha fazla zorlayamıcam preeklemsi var riske atamam dedi.. Sezeryana aldı.. O kadar sitres olmuştum ki çünkü Ablam preeklemsi kriz geçirmişti az çok biliyordum.. Genel anestezi ile alın dedim.. Uyudum uyandım meleğimi verdiler kucağıma.. Neden bilmiyorum ama çoğu şeyi hatırlamıyorum sadece kızımın kokusu ve güzel zeytin gözlerini gördüğümü tarifsiz bir mutluluk yaşadığımı hatırlıyorum.. Çok şükür ki bebeğim sağlıkla doğdu.. Sütüm Maşallah ki hemen geldi.. Yani Sezeryan de süt gelmiyor hurafeleri de yalanmış..Kilo kalır hemen gitmez söylentileri de doğru değil nerdeyse 10 kilo verdim 1 haftada.. Benim sağlık sorunları dışında zor bi doğumum olmadı çok şükür..Rabbim bebek bekleyen tüm annelerin sağlıkla sorunsuz sitressiz bir şekilde bebişlerini kucağına almayı nasip etsin İnşallah 🙏💕 Happy mom hamileliğim boyunca bir çok şey kattı bana.. Tüm annelerimize,adminlere,uygulama kurucusuna teşekkür ederim.. Artık Happy Kids uygulamasında görüşürüz 😍 Burayı da tabi ki unutmam arada ziyaretinize gelirim💕 Herkese hayırlı doğumlar 😍🙏💕😘