Bulunduğum yer vana yakın, burada da doğru düzgün hastane yok. Hamilelikten önce lokman hekime gitmiştim emine hanıma bir kez, genel kontrol için. Bu hastaneye gidenler görüşlerini paylaşabilir mi? Memnun musunuz? Doktorlar ilgili ve gebelik takibinde iyi mi?