Kıl olayını biz türkler çok abartıyoruz sanki. Bu özel bir durum ve dr da elinde büyüteç alıp kıl kontrolü yapmıyor. Ben suyum gelirken jiletle çıkanları aldım gittim. İkinci bebek içinde sıkıntı yapmıyorum yine acil durumda aynısı yaparım. Normalde epilatörle üstleri alıyorum acıdığı için altları jilet.