Merhaba kızlar ben saat öğlen 3 de kahverengi leke geldi gece saat 11 e hafif hafif geldi saat gece 2 de hastaneye gittim 3 cm açılma var dediler girişimi yaptılar sancım sabah 7 ye kadar sancım azar azar geldi sonra sancım geldi 5 cm açılmış daha sancım devam ediyor 7 cm açıldı suyumu patlatılar sonra biraz daha beklettiler 8 cm açıldı doğum başladı sancın oldu mu ıkın diyorlar ıkınıyorum kafasını gördüm dediler hatta kafasını dokandırdılar 1,2 ıkınman kaldı dedilir sonra 1,2 kez ıkındım minik kızım doğdu 1 gün hastanede yattım şimdi evimizdeyiz şükürler olsun