Beyaban Kan uyuşmazlığı ignesini kaçıncı haftada yaptırıyoruz bilen biri yazabilir mi rica etsem :) 🥰
Dumery Beyaban ilk hamilelikte kanama yasmıstım ilk o zaman sonra 27. Haftada birde doğumdan sonra yaptılar ikincide hiç yaptırmadım
ikizlerinannesii Normali 28-29. Hafta dedi doktorum benim 9. Haftada riskli gebelik olduğum için olmuştum ama doktorum çok uzun zaman geçtiği için 28. Haftada bir daha yaptırdı