Merhabalar
18 mayıs da bi post acmistim kizlar normalden sezeryana döndük diye. Cünku kizim kanala yerlesmemisti bas asagida olmasina ragmen ve kilosu fazlaydi. Günü aldiktan sonra ben cok heyecan yapmistim 18inde gidip 20sine gun almistim yani neyse ki bir gun var az rahatlarim derken o gunu yinese stresle bitirmistim.
19 mayıs sabah 8 de yataktan bi sicaklik hissederek kalktım o zamana kadar nisanim da gelmemisti. Ama neydi bu sicaklik derken yataktan desteksiz kalkamayan ben bi hisimla yataktan firladim ve suyum gelmisti. Kimileri burda anlar miyiz su geldigini felan yazmisti bende hep bunu dusunuyordum ama dogumu olacaklara tecrube olsun anlarsiniz suyunuz geldigini sanki surahiden su bosalio gibi birsey zaten. Hemen esımle napacagimiza karar verelim dedik cunku bir gun sonrs sezeryana alincaktim evde beklemektense hazirlanip hsstaneye gittik. Sancilarim baslamamisti daha. Doktorum alttan muayene etti acılmam sifirdi.. bekleyelim demedi bebegimin kilosundan dolayi bide benim korkularimi biliyordu cunku bizde karar verdik esimle yine sezeryan olacaktim. Lakin o gün sezeryan sirasinda bir surü dogum oldugundan dolayi beni beklettiler nstye bagli bi sekilde. Saat 9 bucuk gibi benim sancilarim basladi once 15 dkda bir sonra 8 dk sonra 5 6 dk derken dayanilmayacak bir hal almisti o an bi kontrol edilsem belki acikligim bile baslamis olabilir diye dusunuyorum ama odemeler once oldugundan sezeryan diye kayidim acilmisti. Burda okumustum gercekten de nst ile sanci beklemek cok zor nstyi cikartirdim ve ayakta cekmeye basladım 9 bucuktan 11e kadar sanci cektim. Ikisindende korkan ben ama rabbim ikisinide yasatti bana. Ameliyathaneye alindim ignem yapildi uyusma etme her islem 15 20 dk sonra kizimin aglamasiyla hersey son bulmustu. Melegime ksvusmustum sapasaglamdi zamaninda ikili testten sonrs down sendromlu demislerdi kizima onlari dinleseydim belki simdi evlat katiliydim..simdi yari kirkimiz uctu melegime kavusmak harika bi duygu rabbim herkese anne olmayi nasip etsin. Benden sizlere tek tavsiye normalde olsa sezeryanda olsa yavrunuzu yaninizdan ayirmayin. Size ve ona bakacak kisi cahil biri olmasin. Ben kayinvalidem yuzunden cok fena bi lohusalik gecirdim. Cocugum sarilik oldu. Bayramda 3 gun hastanede yattim. Kimseyi ama kimseyi dinlemeyin hepinizin altinda telefon bu anneligi bizde yasaya yasaya ogrenecegiz. En iyi karar anne ve baba olarak sizlerin karari. Eski buyutme sekilleri bitti artik. Sezeryanliyim ama cok sukur eve gelir gelmez kalktim yavrum icin kalkmak zorundaydim. Kendi ailem yanimda olsaydi bende dinlenirdim ama corona buna firsat vermedi ailem gelemedi. Neyse lohusalik hali kusura bakmayin uzattim anlatsam roman olacak bir 15 gun yasattilar bana..😕 elimden geldigince sormak istediklerinizi cevaplarimmm