Fatmasert merak etme canım bir şey yol bende şuan 23+5 im 18 den sonra hissettim. Kaynana konusuna gelince de hepsi aynı demek ki. Her şeyi anlatma boşver. Kulak tıka. Şuan da bilim çağındayız. Şüphelendiğin bir şey olduğunda doktoruna git. Kimseye açıklama yapma. Çünkü onlar her şeyin hep en iyisi bildiklerini sanıyorlar. Sıkma canını ☺️