Seyda90- canım bunlara normal dediyse hiç yaptırma,en kesin amniyosentezden aldıkları sıvı.Çünkü orda bebeğin kılından tüyünden kalıntılarından yapılıyor,ama ikili testte senden aldıkları kana bakılıyor,illaki doğru çıkan vardır ama sağlıkçıyım o kadar çok gördümki ikili testi baya yüksek çıkıp bebek doğunca gayet normal olanı..sıkma canını dua et sadece,ben hiç sanmıyorum birşey olduğunu gerçekten bak.strese girip bebişi üzme ferah olsun için😍