Damla3234 28-5 haftalık hamileyim dünden beri karnımın hiç biyerinde bebeği hissetmiyorum sadece kasıkta yani çok aşagıda pıt diye birşey oluyor bu normal mi
gzmdnz35 Damla3234 bende yeni 28+1 oldum ama durmuyor yerinde bildiğim 27 sonrası gün her gün haraket etmeliymiş tatlı yeyip uzan sol tarafına o zaman eder belki yine de kuşku olursa hastane ye git aklımda soru işareti kalmasın annesi bazen uykucu da olabiliyorlar 🐰
Dserin1 Damla3234 aynısını 27 de bir iki gün yaşadım.. bazı pozisyonlarda hissedilmiyormuş… sola yat çikolata ye elin karnında bekle ç
pamuk32 Damla3234 benimkiler sürekli oynuyor ya.. ikiz olduğu için mi bilmiyorum canım takip et bakalm
daghan_ Damla3234 benim de bazen çok haraketli bazen duruyor mesela iki gündür ses yok uyku modunda herhalde ☺️
Damla3234 Yok öyle degil tam çok minik bi kıpırtı var ama çok aşagıda düne kadar karnımın her yerinde hissedyodum
melikepervan Damla3234 oldukça normal bir durum. Eğer ayakta biraz fazla kaldıysanız,yürüdüyseniz ya da arabaya bindiyseniz bebek pozisyon değiştirebiliyor. Ayak ya da baş kısmı alt tarafa geliyor ve hareketler daha derinden ve az oluyor. Hiç telaş yapmayın😊