busrakomurcu1 Kızlar 18 haftalık hamileyim, jilet ile alıyordum tüyleri son zaman tahriş etmeye başladı ve bıraktım tüy dökücü ağda kullandım ama yine aynı şekil ne yapsam bilemedim anında tahriş oluyor
Babyy1S busrakomurcu1 ağda denesen pişman olmazsın acıya dayanıkliysan eğer ben ağdaya gidiyorum hiç tahriş sorunu yaşamadım
Oflugelin busrakomurcu1 ağda der susarım 1 ay rahatsin oh mism hergun jiletle ugrasmak daha mı kolay kız hem tahriş oldu diyosin hemde ilerleryen zamanda jiletle alsanda goremiceksin
Yakamoz__gul busrakomurcu1 banyoya girince vücudunu islat heryerine bebeyagi sür bide öyle yapsana. Benim cildimde çok hassastır. Çok iyi geldi bu. Yağ olduğu için hemen kayıyor hiç tahriş olmuyor. Normalde ben asla jilet kullanamazdim
Deletedmom95 Bende ağda yapıyorum. Alışıyo vücut bi zaman sonra acıya ya zaten yaptıkça da azalıyo eskisi gibi acıtmıyor.