YelizDurmus Emelce37x düşük tansiyon iyi yüksek tansiyon kötü . Bende korkuyordum doktorum maşallahın var dedi
Yesmckmk Ben de geçen doktora sordum aynı şeyi 10-6 /9-5 /9-6 çıkıyor düşükmü dedin hayır gebelikte böyle olmasını istiyoruz zaten bizde dedi