Tubao Alinan vajinal kültürde enfeksiyon çıktı doktor antibiyotik verdi 2 tane antibiyotik yazdı birinde hamilelikte kullanima uygun değildir diyor diğerinde hamilelikte kullanimina iliskon yeterli veri yoktur diyor bilgisi olan?
tugce67-67 Tubao canım isimlerini hatırlamıyorum ama bir tane tek içimlik toz bir tanede bir hafta kullanmalık hap vermişti.antibiyotiğin bebeğe zararı yok ama enfeksiyonun var mutlaka kullan ihmal etme demişti .çok şükür geçti benimki 35 olduk bir sorunumuzda olmadı
Tubao tugce67-67 o çok hafif bir şey biliyorum daha önce kullanmistim ama bu seferki gunluk 400.mg a denk geliyor. Doktorum açık açık hamilelikte zorunlu durumlarda izin veriliyor diyerek yazdı