Nurgokce Kızlar d.öncesi mide bulantısı yaşayan var mı ben 37+2 deyim de bugün aşırı mide bulantısı yaşıyorum doğum belirtisi olabilir mi
Araf2020 Nurgokce bendede o haftada oldu dedim kesin bugünlerde doğururum ama 39 hafta olduk ses yok 😂
Nurgokce Araf2020 öylemi ozaman ben daha beklemedeyim ama aşırı bulantı benim adet dönemlerimde de olurdu 😊