hulyatkknt sezeryandan sonra daha çok öneriyolar ama bazı doktorlar aynı gün bazı doktorlar 7-10 gün sonra takın diyo. Ben cuma günü kontrole gidicem doktoruma sorarım nasıl olcak ne zaman takılcak diye burayada mutlaka yazarım. Ama sezeryanda takılması çok iyi olur diye gördüm her yerde alt göbek kalıyo diyolar çünkü