31 haftalık gebeyim. Daha önce lazer, ağda, epilasyon aleti, eldiven.. Hepsini denemişliğim var ama hiçbiri olmadı. Jilet yapıyordum doğuma jiletlemi gidicem diye düşünüp en iyisinden sir ağda bandı aldım bikini bölgesi için ( veet pure) yorumları çok iyiydi ama olmadı. Kanadı kızardı devamındada çekemedim zaten.. Köydeyim doğuma kadar bana ağda yapabilecek biri yok kuaför yok.. Jiletlenip gidilir mi doğuma sizce?