Bonibonboncuk Kızlar 38+1 haftalık olduk bebek doğum kanalına girmiş bayada aşağı inmiş oturup kalkarken çok zorlanıyorum bir an önce doğsun istiyorum neler yapabilirim fikri olan var mı doğması için
Nslhnakn Bonibonboncuk bende 36+2 yim doktorum bebeğin doğum kanalına indiğini söyledi 37 haftalık olunca merdiven inip çıkmamı, pilates topunda hareketler, yürüyüş ve squat yapmamı söyledi canım, birde hurmayı çok duydum🤷🏻♀️🌸