Psikolog-anne Kadiss yok dahil teslim aldım evde şuanda, ikisi fiyata dahil, 🤗 kullanımı cok rahat gözüküyor üstlelik 3 yaşa kadar uyumlu
Kadiss Psikolog-anne bende sıparıs vermıstım ama dahil degil diye geri iade etmeyi dusunuyordum daha elıme ulasmadı😊
Psikolog-anne Kadiss dahil canım yazıyor bence görmemişsin, e bebekten aldım ben özelliklerinde pakete ana kucagı dahildir yazıyor dahil 🤗
Kadiss Psikolog-anne ben sıparıs vereli 1 hafta olacak canım 1100 e vermıstım digerleriyle farkı var mı acaba foto yada link atmayı bilmiyorum bilsem atcam da 😊aynı seyden mı bahsediyoruz acaba 🙈
Psikolog-anne Kadiss sanırım değil kuzum 1900 e aldım ama o kadar uygun olacağını sanmıyorum önceden de o fiyatlardaydı https://www.cimri.com/bebek-arabasi-ve-pusetler/en-ucuz-joie-litetrax-4-brick-red-travel-sistem-bebek-arabasi-fiyatlari,69565859 ben e bebekten aldım Bi alt modeli 3 teker li çok rahat olmuyor bebek büyüdüğünde ondan 4 teker aldım
Smyy06 Kadiss @Psikolog-anne canım bizde aldık joie litetrax 4 1900 tl civarı olan pusetli satılan. Birde sadece araba satılıyordu puset yok 1200 tl idi. Biz şöyle yaptık pusetsiz olanı 1200 tl ye aldık birde aynı marka model puset ayrı satılıyordu oda 380 tl filandı sanırım 1580 tl ye geldi ayrı ayrı alınca. Direk pusetli seti alınca arada 300 tl filan oynuyordu
SeHer1909 Zehra1109 yok benim de merceğimdeydi hatta o yüzden net hatırlıyorum sonra vazgeçtik zaten de 2800 den üstüne çizgi çekip 1999 yazmışlardı
Zehra1109 SeHer1909 bilmiyorum onu canım biz 2700e aldık valla 🙈 bej rengi bizimki çok araştırdık fiyatı hep aynıydı mağazadan aldık biz de 😅
Psikolog-anne Smyy06 ayy çok iyi yapmışsınız,, 😁 keşke daha iyi baksaydık o hiç aklıma gelmedi, tüm mağazalar kapalıydı çok zor bulduk inanki
Smyy06 Psikolog-anne bizde bikaç mağaza gezdik canım en son puseti mağazadan aldık arabayı ana depodan sipariş geçtiler dediğin gibi zor bulunuyodu mağazalarda. Valla bizimde aklımıza gelmezdi öyle almakta bziden önce bir çift gelmişti bakıyordu aynı arabaya kadının kocası farketmiş puseti ayrı alınca 300 tl daha uyguna geldiğini satıcıya söyledi o bile şaşırdı aa evet öyleymiş dedi. Bizde öylece farkedip aldık kısmet işte 😁