Esra12234 Kızlar sabah nişanlım gelmişti doktoru aradım gelmem gerekiyor mu diye gel bakalım dedi açılma falan yoktu geri gönderdi ama böyle adet ağrısı gibi ağrım var acaba bebiş ne zaman gelir
melikeemektar1 Esra12234 kimisi nişandan hemen sonra doğururken kimisi nişandan 3 hafta sonra bile doğurabiliyor canım
Nurcan1710 Esra12234 canım bende 39. Haftaya girdim bugün nişanım geldi ama böyle jel gibi sarı sümüksüydü kimisi de kanlı geliyor diyor senin nasıldı acaba ben mi yanılıyorum anlayamadım