papatyalarr5 Nare20 yaklaşık 1 haftadır çok şiddetli ağrıyor dolgum kırıldı ağrı kesiciyle geçiştiriyorum 37 haftlk oldum dayanıcam mecbur Doğumdan sonra gitmeyi düşünüyorum
Yasmiiinn Merhaba canım kaçıncı haftandasın benide öldürüyor diş ağrım mahvediyor ya 29 haftalığım bende🥺
Defdef22 papatyalarr5 asıl bu ağrıyı çekmeniz size ve bebeğinize stres yükler ben diş hekimi asistanıyım hamilelikte röntgen dışında herşey yapılabiliyor
Defdef22 Nare20 bazen böyle talihsizlikler oluyor her diş çekimi böle olmaz merak etmeyin muhtemelen iltihaplı diştir uyuşması çok zor olur geçmiş olsun
Nare20 Defdef22 haklısınız hormonların etkisi var sanırsam 1sene oncesı çektırdıhımde tek iyneyle uyuşmustu ☺️