Kızlar merhaba, bugün cinsiyet öğrenmeye gittim oğlum olacağını öğrendik çok şükür sağlığı yerinde ama sağ böbreği biraz büyük geldi gözüme birdahaki ay detayli ultrasonda daha cok belli olur korkacak bisey yok dedi doktorum. 4.1 büyüklüğünde diye de not aldırdı sekreterine. Ben yine de tedirgin oldum böyle bisey yasayan ya da bilgisi olan var mi aranızda?