Busra-1819 canım benim gebeliğimin risk seviyesi yüksek olduğu için sezeryan olucam yani çok isterdim normal doğumu ama bir değil bi çok döküntüm var sağlık ile ilgili doktorum normal doğumu olumlu görmüyor bu durumda o yüzden ilk günden belli ama normal yapmayı çok isterdim ☺️