Mrv_1864 3 sene önce 3 arkadaşımın tavsiyesi üzerine asiye hanıma gittim. Kendi doktorum aylarca bana söylememişti oysa riskli gebeymişim ve asiye hanım mutlaka üniversite hastanesine gitmem gerektiğini söyledi. Ve haklı da çıktı. Benim doktorum sakın başka yere seni korkuturlar dediği için gitmiştim. Asiye hanımsa asla ticari amaç gütmeden beni çapaya yönlendirdi. Ve dediği gibi 28 haftalık doğum yapmıştım. Eğer kendi doktoruma itibar etseydin hayatımı kaybedecektim