Bende 38.haftadayım
Presnsesim Elif Meva’m ı bekliyoruz
Doğum korkusu yok sanki herşeyi atlatabilecegimi düşünüyorum.
Normal doğum istiyorum onu bekliyoruz surda 2 hafta kaldı ve gerçekten de insan yaklastikca rüyamda her gün ne zaman uyuduysam görüyorum
Korkum sadece normal doğumda vajinal açıklık eskisi gibi olmazsa diyorum ama doktora da sordum %99 geri dönüyo bazıları da donmuyo oda %1 lik bi ihtimal demişti
Birde ebelerin muayene ederken azarlamasi falan inş o tarz şeylerle karşılaşmam
Özel V/M medical park hastanesinde doğum yapacağım ama nasıl olacak Allah bilir tabi
Rabbim kolay doğumlar yapmamızı nasip etsin inşallah 🤲🤲