DuhaninAnnesi Melek0109 hamileyken yaktiranlarsa bile yeniden çıktığı olmuş kiminde doğuma yakın,kiminde doğumdan sonra kendiliğinden kaybolmuş yani kesin birşey söylenemiyor🙈
Asenana Melek0109 annem hamileyken onda da olmuş yaktirmis hemen sonra bidaha olmamış ve normal doğum yapmış. Geçenlerde bi arkadaşımda oldu ama 37 haftalık olduğu için tedavi için geç şu an doğumdan sonra tedavi edilir dediler ve normal doğum yapamicak bebeğe bulaşma riski olduğu için
DuhaninAnnesi Melek0109 kasiniyor birde beb henuz doktora göstermedim ama et benimsi birşeyler cıktı bendede. Sanırım siğiller. Ayrıca normal doğuma da engelmiş bebeğe geçtiği içine riske atmak istemiyorlar
Melek0109 DuhaninAnnesi evet normal dgum olmuyor bnm ıkıncı gebelıgım ztn bnm Kı sezeryan ama bebege zarar verr dıe cok korktum ve ndn cıktgını merk edıyrm
Thsjdn Kizlar bndede cikti ama bacak arama dogru siyah renkteler bana gore bene benxiyo agda sonrasi oldu die dusunuyrm ama hamile kaldigm ay agda yapmistm biraz derim tahris oldu ondanmi cikti hamileliktenmi bilmyrm nasil gececk onuda bilmurm
DuhaninAnnesi Thsjdn benimde makattan vajinaya doğru geliyor dediğin gibi hafif siyah sivilce gibi duruyor ama değil 😏 doktoruna danışmalısın çok geç kalinmadiysa belki geçebilir ama geçmezse yapcak bisey yok doğum sonrasına kaldı 😏
Thsjdn DuhaninAnnesi sorcaktm canm musait degldm ama diger ay mutlaka sorcam sizede yazarm ne diycek baklm zaten ben sezeryan yaptrcam ama yibede sinir oluyrm bazem kasiniyoda onlar cnku