Merhabaa… Hep okurdum doğum hikayelerini, bana da yazmak nasip oldu 😊 cumartesi günü spinal anestezi ile minik oğlumuza kavuştuk. Gerçekten de çok minik doğdu 2500 gr 46 cm. Kontrollerde doktorumuz 3200gr 51 cm diyordu hepimiz şok olduk 🤭 neyse ki sağlığı yerinde evladımın. Sezaryen kötü bişey değil tabii gazını hemen çıkarabilene 😜 eğer şartlar uygunsa kesinlikle normal doğumdan şaşmayın, mecbur kalmadıkça sezaryen tercih edilmemeli bence zor 🙄 yanii tabi bu sadece benim fikrim. Bu arada hastanede 2 gece kaldık benim gaz problemimden dolayı 😁