Arkadaşlar merhaba 14 haftalık gebeyim 15.içindeyim. Ara ara kasık agrılarım olurdu yoklar geçerdi,1 saattir yogun bir kasık agrım var hani bıçak gibi kesen cinsten degilde,herhangi bir akıntı kanama yok normal mi,yaşayan var mı? Sağ kasıgım ağrıyor.