SedaAydemir Mkelebek 37de 3 kilo ve üstü oluyor 34te çok normal 2500 olması genelde o haftada o kiloda oluyorlar
AnneCeren SedaAydemir ben 33+3 te gittim 1960 tı hala .. o yüzden tedirginiz biz kilo almıyor gelişimi geriden geliyor diye
Sdaakll Tugce_61 benimde bugun kontrolum vardi 35+5 im 3.400 boy 52 cikti ama gelisimi onde gidiyor 2 hafta benimkinin bence seninde gayet iyi kilo ve boy olarak