Kizlar ben suan 7 haftalik hamileyim ve 5 haftalikken alttan muayne ile kese goruldu . 6+5te kalp atisida alttan ultrasonla duyuldu. Progestoron hor. sonucum 8 ken 7 ye dusmus. Doktorum 10 olmasi gerekiyor dedi . Ilk gittigim doktor ilac vermemisti suanki doktorum bosuna zaman kaybettin dedi ilac kullanman gerekiyordu dedi . 1 tane igne oldum ve Suan doktorum ilac basladi ama bosuna zaman kaybettin dedi. Dusuk tehliken var dedi. Sizce dusuk olurmu. 12. Haftaya kadar risk var dedi. Bu durumu yasayan varmi. Kanamam filan yok. Hafif kasik agrilarim var sadece .