Karpuztakal 39 hafta 3 günlük hamileyim sıklıkla adet sancısı gibi bir ağrı giriyor. Ama suyum ve nişanım gelmedi ne olabilir? Lütfen yardımcı olun.
Kizim_ve_Annesi Karpuztakal canim ola bilir hem haftanda iyi masallah,Benimde olmusdu sonra kasigimda dayanilmaz agri oldu ve aksamina dogum yaptim❤️
Karpuztakal Kizim_ve_Annesi Hâlâ neredeyse aynı sıklıkta sancı geliyor. Daha çok dayanamazsam yakında hastaneye gidicez.
Kizim_ve_Annesi Karpuztakal bide canim sanci gelince bagirima kendini tuketme derinden nefes al ozaman sancin hafifleyecek nekadar bagirmasan okadar cabuk yavrun kucaginda olur❤️
0EBRAR0 Kizim_ve_Annesi benimde ayakta kaldığım sürede . Kasıklarım ağrıyo adet ağrısı gibi kıvranıyorum . Ama oturunca hafiften geçiyo ama kendini belli ediyo . 38+4 üm . Sizde se aynısı mı olmuştu . Gitsem mi hastaneye ki
Kizim_ve_Annesi Karpuztakal sukur canim cok sevindim senin adina❤️ Bebis kac kg dogdu? Ve dogumun nasil gecdi?❤️