Pelincelik Kızlar bugün çatı muayenesi oldum tam 38 haftalığım kanala girmemiş beklicez sezeryana alabilirim dedi 38 den sonra kanala giren varmı ilk gebeliğim bilgisizim yardımcı olursanız sevinirim 🙋🏻♀️
OzgeSelcuk Pelincelik canım son dk giriyor diyenlerde var bilgin olsun.. Sen daha iyi bilirsin ama son dakikaya kadar beklet bence bi sorun teşkil etmiyorsa
0EBRAR0 Pelincelik 41. Haftayı gören var hemen kanala girmemiş diye sezeryanı çare gösteriyolar . Neden bebişin kendi gelmesini beklemiyo bu doktorlar ki . Bende 38+4 üm doktorum hiç öle bişey demedi .
[silindi] Pelincelik 38 de bana bebegin kafası kanalda deil dedi doktorum çatımda 1 cm idi 39 da çatıya bakarken ebe kafası aşagıya oturmuş güzel dedi normal dogar 2cm açılman var dedi
Pelincelik 0EBRAR0 doğru haklısın bilgimiz yok doktorun uygun gördüğü şeyi yapmaya çalışıyoruz beklicem inşallah son ana kadar