Merhaba güzel anneler ❤️
34 haftalık hamileyim bebeğimin kilosu 2 hafta önden gidiyor kafası da 41.haftalık dedi..Ben en başından beri normal doğum istiyordum ama kafası buna engel olabilir dedi doktor.Ama tabii ki yürüyüşe ve egzersizlere devam et 37. haftada kontrole gideceğim ve O zaman çatı muaynesi yapacağını söyledi..Normal mi yoksa sezaryen mi olacağına çatı muaynesinden sonra ancak karar verebiliriz dedi şimdi güzel anneler benim size sorum aranızda bu durumu yaşayan var mı özel hastaneye gidiyorum bu arada..