5.aya kadarda kendi kıyafetlerimi pantolonlarımı giydim ama sıkmasın diye fermuarı açık bırakıp lastikle tutturuyordum, 36.haftadayım hamile kıyafeti olarak üst hiç almadım normaldede salaş giyindiğim için 3 tane pantolon aldım sadece. Kilo meselesi kişiden kişiye değişir son aylara geldiğinde ne kadar az kilo almışsan ne kadar az şişersen hayat o kadar yaşanılır oluyor inan.