Merhaba arkadaşlar 10+5 günlük hamişim. Doktor olarak henüz karar veremedim. Şuan İzmit Konak hastanesi Firdevs şekerci ye gidiyorum ama kendisinden de çok emin değilim. Hastane sezeryan ağırlıklı oluyormuş hep. Sitelerde değişik yorumlar var. Kafam çok karıştı. Bilgilerinizi paylaşır mısınız :(