Aysenurtimurcin Arkadaşlar yakın bi arkadaşım hamile 40 günü kaldı doguma bugün saglık ocagında idrar testi yaptırmış protein kaçağı cıkmıs nedir nasıldır yaşayan varmı cocugu alabilirler dedi ilk defa duyuyorum korkulcak bişeymi
Sevgice26 Aysenurtimurcin yüksek tansiyon yüzünden oluyo canım doktora gitsin mutlaka tansiyonu kontrol altına alamazlarsa acil doğum gerekir başıma geldi 33 haftalıkken hastanede yattım 3 gün düzene girdi düzelmeseydi sezeryan doğum dediler
Esraslc Aysenurtimurcin gebelik zehirlenmesine sebeplerden biri, detaylarını bilmiyorum internetten okuyabilirsiniz böyle yazıp ❤️ Allah şifalar versin
Unsalinn_Annesii Aysenurtimurcin canım benim bildiğim kadarıyla gebelik zehirlenmesi oluyor protein kaçağı olduğunda önemli bişey ve hem anne hem bebek için tehlikeli bir durum sağ sağlim doğar inşallah genelde hem anne hem bebek için koşul sağlandıktan sonra gebelik sonlandırılıyor çünkü ölümcül bile olabiliyor Allah korusun öyle biliyorum bir tanıdığım arkadaşı da olmuştu ama onun haftası erkenmiş galiba tabi pnun durumunu bilemem herkes de farklıdır internetten okuyabilirsin
Angel2 Aysenurtimurcin ilk hamileligimde son 20 gun kala çikti bende de tahliller fln yapiliyorduki 1 hafta sonra suyum geldi dogum yaptim 37+5 haftalikken ihmal etmesin tansiyon problemimde yoktu