Merhaba dün tansiyonum düştü hastaneye gittim doktor bebeğe baktığın da 6+6 haftalıksın dedi benim son adete göre 8 oluyor. Onu kendi doktorum da demişti geç döllenme gibi bir durum olmuş dedi. Dün keseyi gördü ama içinde bebek göremedim haftaya gel bakarız dedi biraz tedirgin oldum aynı durumu yaşayan var mı yarın kendi doktoruma gideceğim