Babyveannesi Kızlar bebek odalarınızı nerden aldınız kaç aydır bakıyorum bakıyorum ne alacağıma karar veremedim mantıklı bi karar vermek istiyorum :(
Bissa Babyveannesi ben çilek mobilyadan mocha serisi vardı onu aldım kızım için bu haftada gelicek inşallah indirimde almıştım 3000tlye uygun gelmişti
elfyldrm Babyveannesi çilek mobilya baby cotton serisi aksesuarları ve nevresim takımı baby cars serisi :) tavsiye ederim odası Harika duruyor
zeyzey95 Babyveannesi civilden aldım şifonyer dolap büyüyen beşik 2500 TL %100 MDF 1. Kalite çok güzel
elfyldrm Toplam 7500 TL idi canım Mayıs ayında almıştık :) ( avize,halı ,perde, uyku seti ,raf ,3 kapılı dolap ,şifonyer , büyüyen beşik )
Serena Çilek mobilya natura baby serisini aldım ben büyüyen beşik istemediğinden dolayı beşiği de yine çileğin geleneksel besik modelinden tercih ettim
Mucizem_6161 zeyzey95 kaç gün içinde geldi..bize 30gün içinde gelecek dendi.bizde Civilden sipariş verdik?
ssemashn Nokta bebe den aldım 3 kapılı dolap, şifonyer, montessori yatak (100×200) , emzirme koltugu, yatağı ve tekstil malzemesi hepsi 4500. Ve gayet memnunum. Ayrıca hepsi burada dan 60×120 3 kademeli anne yani olabilen beşik aldım tekstil malzemesi de içinde 735 liraya.