Fatmanurkor94 18+1 ız bebegımın hareketlerını hissediyorum ama cok sık degıl bu normal mı bu haftalarda aynı hafta da olanlar sureklı hissediyormusunuz hareketlerini?
ezgionur Fatmanurkor94 bende 18 im geçen haftadan beri gün içinde mutlaka hissettiriyor ama yoğunluğı değişiyor ☺️
Fusun Bende 18+3üm bazen tüm gün hissetmedigim de oluyor. Ama zaten hissettigimde de seyirme gibi hissediyorum simdilik.
Beyis Bende 20de hissetmeye başladım ama sadece geceleriydi simdi 21 oldum yemeklerden sonra falan hissetmeye başladım daha erken bence normaldir
Fatmanurkor94 Beyis 2 haftadır hissediyorum ben ama cok sık degıl bazen 1 gun boyunca hissetmiyorum o yuzden merak ettım kısıden kısıye degısen bı durum ve normal bı durummus
Nktozkn 17+2 olduk bizde ilk gebeliğimde 22. Hafta gibi hissetmiştim ama bundan erken hissetmeye başladım sola yattığımda özellikle çok iyi hissedebiliyorum ayaklarının olduğu kısımda genelde hareketlenme var 🙂