Canım bu sorunu ben aylarca yaşadım başta kansızlık besin tüketimi ve yorgunluk sebeb oluyor benim kan değerim 6.1 di artık göz kararmaları kalp sıkışması hissi nefes alamama problemleri yaşıyordum 9 a 6 yı geçmiyordu tansiyonum en son artık 2 tüp dolusu kan nakli yaptılar kendime geldim sende sorunu teşhiş ettir ve çözüm üret en kısa zamanda gebelik ilerledikçe daha da zorlanırsın