mertinannesii Kızlr 38+2 deyiz 3700 bebgmin kilosu başı aşagıda ama kanala inmedi daha agrı sancı yok sizce iri bi bebek mi normla dogum yapamıcam diye korkuyrm sizn bebşlerinzn kilosu kac
sevdaozkn mertinannesii gayet iyi canm benim kızımda 38baftalıkken 3700demisti doktorumuz 40haftalık doğdu 3560gr normal dogum yaptım ultrasonda yanılma payında oluyo son haftada bebekler pek kilo almıyor Bunları hesaba katmalısın