Hyl Bende 39+2 haftamda çıktı idrarda protein +2 çıktı tansiyonum 14.9 olunca bakıldı.. Ki Ablam preeklemsi geçirdiği için her hafta istiyordu son zamanlar.. Son haftamda çıktı tansiyon normale dönünce hemen sezeryana almadı normal doğumu denedi.. Ama ablamdan biliyorum ikinci gebeliğinde tansiyon ilacı vermişti doktoru ve tansiyon takibi yapılıyordu.. Gebelik haftan erken olsaydı tansiyon ilacı verirdim ama gerek yok bebeğine artık kavuşma vaktin gelmiş filan dedi.. Yani doktoruna güveniyorsan Allah’ın izniyle bişey olmaz.. Onlar önlemini alır ilaç verir diyet verir