gozdeee-1 canim bende 31+5 oldum bugun ve daha iki gun once. Ayni durumdan hastaneye gittim ama cok sukur hic bisey yoktu. Bebisler bazen öyle yapiyor sanirim. Cok az hareket ediyordu o gun sonra ki gün kipir kipirdi. Bazen oluyor butun gün uyuyorlar sanki birde yeri daraliyor. Icini rahat tut 🌸🤲🏻 Tatli seyler ye, meyve suyu ic ve sol tarafina yatmayi dene