Gllkk Kizlar 2 li test yaptrdm bu hafta sonucu alacaz cinsiyeti de erkege benzettm dedi bu hafta kesin soyleyecekmis sizde durumlar neler
Selin17 Gllkk ben bu sabah öğrendim canım test sonucunu normal dedi doktorum cinsiyet kız 🥰 Allahım kucağınıza almayı nasip etsin 👍🏽👼🏻
Minnoskaan Gllkk bende test yaptırdım sonucu daha çıkmadı 11+3 de gitmiştim cinsiyet için erken dedi 14 de falan gitsem söyler heralde
gokella haftada yaptık bi sorun cıkmadı cok şükür. 13 de gittiğimizde Kızımız olucagını öğrendik suan 14 deyız artıkkkk🌸🌸