aysegull28 miskiamber bir şey sormak istiyordum. Ben Gönen’de Devlet’e gittim iki kere de cuma günü ikili tarama için oraya gidecektim de fiyatları ile ilgili sormak istemiştim
miskiamber aysegull28 muayene ücreti 100 lira şafak beyin 120 lira ben şafak beye gidiyorum başından beri ikili taramayıda o yaptı yanlıs hatırlamıyorsam 156 lira ödemiştik çok ilgileniyor tavsiye ederim
miskiamber aysegull28 yani memnun olan arkadaşlarım vardı ben ilk öğrendiğim de ona gittim ama şafak beyden daha memnun kaldık tercih meselesi