Fatmagungor14 canım bende 9 yıllık evliyim 3 aşılamam negatif polikistik over kistim var plt yüksekliği yani kanda pıhtılaşma var ve tsh guatr yüksekliği vardı ve ben en sonunda 1,5 ara verdim o ara arabayla ufak Bi kaza geçirdik o zaman çocuk tamamen aklımdan çıktı.guart için ve plt yüksekliği için bebe aspirini kullanıyodum ve 2 ay sonra kist kontrolüne gittiğimde tesadüfen hamile olduğumu öğrendim. Kistten dolayı sürekli adet gecikmesi yaşıyordum o zamanda gecikti hiç öneösemedim yine yoktur diye birde geç döllenme olmuş değerim çok düşüktü ve şimdi 35+2 haftalık oldum oğlumu kucağıma almak için gün sayıyorum. Canım o yüzden umudunu asla kaybetme hergün meryem suresini oku. Birde birlikte olucağınız zaman çocuk tutar mı acaba falan demeyi tamamen aklından çıkar.